Sunday, January 20

Bridesmaid~*

考完試...係時候要鬆一鬆!!
同寶貝有好多戲想睇...
日前剛睇左"27 dresses..
好睇!!!男主角靚仔..女主角感覺好真 好自然!!
之前睇佢做既"弊傢伙 搞大左..都係勁正!!
我睇到最後 佢終於結婚...
真係好感動*v*
之不過 我都好想做左好朋友既伴娘..
之後sin自己結婚...
因為中國人結左婚 唔可以做伴娘..
果d只係姊妹..
我覺得冇做過伴娘
人生真係會有d缺憾!!
所以..pt~
我做硬你伴娘!!!!!!!

2 comments:

Roca said...

做完pt既bridesmaid之後
做我既bride可以嗎**

Anonymous said...

肉麻豬***