Sunday, June 8

These Days...

5/6
SEX AND THE CITY上映...
朝早11.35am即刻衝去睇!!
好感動...
因為實在好懷念以前臨訓前睇完sin訓~
而且..Carrie同Mr.Big...真係結到婚!!!
佢地既靚衫靚鞋...
簡直係每個女仔既夢想..
我真係好羨慕!!!
不過出埋電影版 就真係完結了...
從小就好想過佢地既生活..
獨立 多采多姿 又有一埋好朋友的單身生活~
而且 靚衫,,High Heels,,從來想要就有!!!
多美好既生活>v<

這是我花了一天 做到5am的生日卡~模仿寶貝整畀我既blueberry cheese cake!!
食晚飯的紅雞蛋!!哈哈*火焰雪山蛋糕...=]

食完飯就去毛毛bday party度飲野...
開頭悶悶的...
好在有寶貝陪我!!
後尾變左順利聚舊團..
番工既又走緊一大半..
越玩越9唔搭8..好好笑!!
最後 因為要等人訓醒..去埋食早餐...
搭的士番屋企果陣黑雨...
真係好勁呀d雨...
好在我踢拖ja=]
回家後狂訓...
7am-4pm..8pm-1am..4am-8am..
中途只係食左1餐..
哩d..sin叫放假ga ma!!!

No comments: