Saturday, September 13

BulL Sh!t*

唉...最衰就係寶貝..
唔係佢~我wed又可以去disneyland喇,,,
而家仲做緊promote..
有annual pass可以帶多個fd入場...
多d人開心d ma...
點知...
唔開心!
搬屋既野進行得如火如荼~
我諗好一段日子都冇得上網ga喇..
事關i-cable竟然只係裝左電視..
但係未有上網~
最PK係唔畀我cut..因為未到期~
咁我等佢整左sin有得用丫..
定係再join另一間公司?!
真係好想講粗口..
最衰唔見左張單..
2年約?!未免太長喇掛...
果條友仲要口口聲聲話cable有提供服務..
食屎!!!冇服務既服務..算係d乜??!
真係好屎憎cable!!!
我哩一世唔會再裝cable!!!!

有緣再見..
唔好掛住我...T^T

No comments: