Tuesday, October 7

崩潰喇!!

HELP!!
我真係累到想暈...
我就黎企o係度都好似隻咪咪咁訓得著..
星期六MAN YEE..5pm sin食到lunch~
星期日OT..7pm食麵包~
星期一又MAN YEE..7pm又食麵包~
TMR仲要番MTR?!
我真係...想暈!!
哩3日已經拿了我的命,,
OT果日六萬幾既營業額...
我真係付出左好多口水幫手換番黎ga,,
真係水都冇得飲啖~乾到裂!!
訓醒喉嚨痛!!!
仲要一路sale客 一路勁頭痛~
我真係就黎崩潰喇..
WED放假仲要番學,,
完全冇得休息...
REQUEST埋星期日去哈囉喂..
都係咁勞動..
好驚自己冇力玩呀..,
不過 SCHEDUAL係自己揀既...
拎得哩份糧係好應該做D野..
但係 而家仲要拎到CHEQUE~
事實上 係有D心灰意冷既..~
真係真係..
好想可以好好訓餐飽=]

No comments: