Monday, May 11

i'm back!!

wow~~~
i'm back!!!
久違了的blog...
我會keep住多d打blog...
等babies知道我平日既所作所為。

真的是太累了..太累了...
公司越黎越多人sick leave~
真係好期待 自己幾時會頂唔住而sick leave..
今日出左下個星期既roster...
今次真係開口中~
我下星期番一田喇!!!
好緊張呀...
因為瘋狂大減價..
會搞到d客都會變得好瘋狂!!!
我覺得經過五,六,日既瘋狂洗禮之後..
我個人應該都差唔多玩完~
到底..我仲會o係哩間公司做幾耐哩?!

1 comment:

P.T. said...

你都知我掛住你呢~~WAKA~~
XDD~