Thursday, May 22

Happy Birthday to Koo Cheuk B**

生日快樂!!古倬寧,,,
19th同朋友出左去食飯慶祝..
20th除左要慶祝生日之外..
最重要係同寶貝的2nd Anniversary!!!
諗起都覺得感動呀~
今年唔知會唔會因為老了既關係..
定係因為exam...
我好似冇乜心情慶祝咁~
知道寶貝一定會陪我..
知道最好的朋友一定會為我準備蛋糕 禮物..
加上 已經有哂心理準備一定會落雨...
所以...冇哂點plan過要點過生日!!
不過唔知點解今年既生日禮物都好名貴..
唉~咁我之後點還畀你地??!
哈哈*不過樣樣我都好中意呀=]
計埋剛剛果個 都食左3個蛋糕..
差唔多喇...
我諗我哩個星期真係食滯左~
又西餐 又中菜 又甜品...
係時間要減下d食量..
d相要等齊sin post...

*我之所以會post哩張"生日快樂"...
係因為我一直都未睇哩套戲...
20th既中午 竟然電視有得播...
一個生日既人o係屋企睇生日快樂..
最重要既係 我好耐冇試過睇戲睇到喊!!
我咁冷血既人都覺得好感動..
同埋覺得佢講既野 好中..入哂心...
諗番起好多經歷.,,
highly recommand寶貝睇!!
因為我好想整喊你~

20th同寶貝食完飯 去左睇"低清老翻王..
有十個推介!!!一定要去睇,,
好耐冇試過睇戲可以笑得咁大聲同咁興奮!!
哈哈*因為哩套戲..
我覺得我生日更加快樂 更加完滿=]

No comments: