Sunday, May 4

Happy Funeral

3/5...
同寶貝睇左"六樓后座2...
C君隻燒鴨真係...=]
我同寶貝都覺得哩集好過第1集..
起碼個主題明確d..
同埋冇咁""說教""既感覺..,
艾粒同農夫真係好笑!!
估唔到..6永有咁狂野既演出...
但係感覺唔嘔心...ok woo..*v*
原來果個田原都幾好樣...
想睇佢 多過想睇江若琳..
Suzy個喪禮幾感動,,
原來現實真係有人可以搞到咁...
我都幾想參加...
早知果陣event project搞喪禮 唔搞婚禮啦!!

夜晚同爸爸媽媽食板長..
佢地真係無懼食毛既危險性...
但係今日食 感覺好似好味過板前~
係咪我太耐冇食哩??!

之前交FYP前留影的...
咁大個女 用得最多時間做既project..
真係算有血有汗做出黎ga!!
個名話明叫""Final Year Project...
預左1年時間畀你做,,
但係我地一直拖...拖到3月sin開始發力做..
每個星期起碼一次meeting..
最後趕到可以準時4月尾交到..
認真講句::真係好感動!!
感動有寶貝陪我捱夜做..
感動有肯鬧人 迫人做野既組長..
感動有畀人鬧完 默默做好自己工作的組員..
當然..世事永遠都有例外的...
但慶幸 我們沒有被影響!!
希望 努力過後..大家會得到應得的..=]

如果...它是2nd Anniversary的紀念版..
你說多好!!
我一定會仆到去買的...

No comments: