Saturday, December 15

BB*

前2日又去做運吉Miss…
峰峰BB真係得寸進尺 食住我上~
唉 我份人惡還惡,,
但係人地既仔女 始終係唔敢鬧!話說我又o係度迫佢讀英文果陣
我話::: 如果你唔想補習 不如你同媽媽講以後唔再黎補喇
峰峰突然扁哂咀話::: 補習補習補習…
日日都要補習 媽媽淨係識叫我補習!!
唉 峰峰BB o係度喊..
我勁不知所措囉…
一個六歲既BB 一星期補足六日!!
又英文 又拼音 又日文 又畫畫.. 真係太多喇~
我自己都係一個好怕畀人迫既人..
望住佢咁..唉 真係唔忍心迫佢~
係咁乙水番佢…
但係走之前請佢食番粒糖..又笑番~
小朋友真係簡單!!!
希望我第時唔會變成果d望子成龍到癲左既媽媽啦**

Business strategy終於都present左..
之所以咁緊張..全因準備唔夠…
多得有人叫我放心去訓覺~
下次唔會再中計ga喇我…

尋日去左整指甲..
可能得我1個去整…
我地諗左好多整d乜…
諗諗下整左4個鐘!!!
真係坐到patpat痛..>w<
但係…好有x’mas feel…好開心=]

No comments: