Monday, December 10

幸運之神?!

到底...幸運之神幾時黎到??
我好想好開心好幸福咁玩盡個x'mas...
可惜 朋友好似唔搵就唔fd咁~
我知 我好清楚...
人地都會心諗..你又唔搵我??!
唉唉唉..只怪自己連自己既事都未做好...
仲邊有時間去理其他人丫?!
但係 突然間..諗自己因咩事會日日胃痛..
胃下垂?胃出血?胃潰瘍?定係胃癌???
如果因為有了病 先想去珍惜朋友...
會唔會遲左..太多哩?!
花少少時間 到哩一刻為止~
到底你有做過幾多件令自己後悔既事??
...
....
.....
嗯!!實在太多了!!
朋友~請放心!!
這個聖誕請做好準備..
我會盡情..用力的好好愛你們<3

No comments: