Friday, February 8

Lunar New Year=]


年三十晚..
同爸爸媽媽買埋d野就o係屋企食團年飯..
夜晚join寶貝睇"Enchanted..
真係好好睇!!好浪漫..
連寶貝都覺得好感動...
勁arm情人節睇~
睇完之後 出左CB搵小芷..
hea左陣 食左d野...
迫佢陪我行多次年宵~
唔知係因為落雨
定係我今年太遲出到去
我覺得冇乜野好買..
本身想買mickey既野
但係都見唔到有靚既..
最後空手而回
夜晚勁凍 勁眼訓..
大年初一
10點幾就畀人叫左起身...
勁快咁洗面 換衫 化妝..
同爸爸媽媽拜左年sin
然後就飛的入美孚拜年~
拜完之後
就番屋企hea..
再晏d又走多場
夜晚去婆婆度食飯..
肚腩仔又番黎搵我..
天氣雖然真係好寒冷...
但係我唔可以再係狂食狂食狂食落去喇
成日都食到肚皮撐住都要繼續食..
真係好癲!!
哈*
希望大家新年都逗多d利是啦
你睇下..
我屋企d公仔都一人一封 永不落空*

No comments: