Wednesday, February 6

RED*

4/2
6th sem開始了..
以後逢星期一都要好似中學咁..
9am-1pm..連上4hrs
然後1hr lunch time~
繼續再上堂..
真係人都癲!!!
好在retake acc.可以同mandy一班..
總算有個照應啦~
同埋佢果班真係好嘈...
會唔會搞到我又fail??!
真係唔該哂寶..
趁我上堂果陣 幫我拎部電話去整..
因為我跌爛左 咁又盛惠$150!
夜晚一家4口打邊爐..
真高興!!=]

5/2
今日真係激凍~
無啦啦做咩又落雨??!
老實說
個人黎講 我係愛好紅色的人~
但係..
今日收到人生中
第1封紅色炸彈!!!
真係唔知應該開心定唔開心..
事關 哩期真係好手緊..
不過..都係恭喜哂=]

1 comment:

Roca said...

你張相真係好紅丫**
嘿..寶~加油acc..
啜啜