Thursday, February 28

演唱會V.S.講唱會

23/2
羅志祥一支獨Show
Show On Stage 演唱會*
好美麗的舞台*個"SHOW"字好靚ga..
我好愛中間個圓形mon~
特別嘉賓棒棒堂!!!
好好好開心=]
自彈自唱真係超型!!!
仲要係唱"自我催眠~
小豬concert真係好精彩~
因為佢一開場已經整親隻腳..
但係佢仍然跳得好好...
完全冇人發覺佢有唔舒服~
而且喉嚨又好番...
唱live好好哩=]
不過場地就真係...
一來隔攝"..二來落雨..三來封左路冇人知~
搞到遲到 睇唔到opening!!!
第1次睇露天既concert~
全部人企哂o係身 真係high好多...
只不過 落雨..果塊爛地...
仲要唱得2hrs..
其實真係好貴!!!
Paco真係賺好多!!!
不過 小豬下次再黎hk開..
我一定會再去睇~

27/2
好在今次有人幫我買飛~
因為真係好好笑!!
差唔多成晚都係講淫照單野..
改歌詞 改得勁到肉..
腸"能"蛋..
講facebook..
講機頂盒 轉台..
仲要唱得唔錯!!!
encore果part..
佢果個小型360度台 勁型!!!
完全做到郭富城既效果呀..
希望佢真係可以長做長有...
因為真係好精彩呀=]

唉..
雖然entertainment好豐富..
只不過...
我唔見左個筆袋...
又爆甲..
咁樣算唔算 禍不單行??!
自從
果日舅父講起肥姐帶起左死亡既熱潮之後..
我真係發現到哩個鼠年真係唔多吉利..
張學友的外婆..
肥姐..
成龍的爸爸..
表姐的老爺..
朋友的祖母..
車禍的死傷者..
真係超超超多!!!
希望身邊的朋友 都可以平平安安啦~

No comments: