Tuesday, March 18

badminton,,

經歷左尋日睡眠3hrs..
上課6hrs..
1.5hrs羽毛球的洗禮...
我今日成個人散哂!!!
下半身好似斷開左咁...
就正如Phoebe所講既:::做左"妲己"..
哈*坐唔低..
起身要好似大肚婆咁...
挺住條腰sin起到身~
唉..以後都要keep住做多d運動!!
我隔左成2年冇打過羽毛球...
幸好 仲識得點打...
我諗同寶貝一齊左就黎2年..
佢都未見過我做咁劇烈既運動~
其實都幾希望自己有恆心咁去做運動..
事關屋企既wii fit都畀我荒廢左o係度 冇郁過~
因為最近既新寵係..
PSP的無雙orochi~
我完全解釋唔到點解我會中意玩..
只係之前既戰國無雙已經勁著迷...
但係 不停PSP+羽毛球~
我隻左手連夾送都冇力...
好可悲!!!
我要練番大隻d..
要好似番intern.果陣咁有隻老鼠仔sin得=]

No comments: