Thursday, April 17

NO PAIN NO GAIN!!!

食左藥 個人輕飄飄..
仲係未病好既原因..
應該係日日都做功課 溫書搞到好夜...
又或者應該話唔夜 我專心唔到!!
過埋今日..
總算可以畀自己休息一下...
雖然我仲未交safety既assignment~
哩個星期 實在太恐怖...
每日訓得3,4個鐘..
加上心理壓力...
連m都未黎!!

放學果陣見同學問呀sir升學既問題問得慶起..
留得聽左一陣...
聽完 仲苦惱!!
真希望有奇蹟出現o係我身上...
事關呀sir part time咁讀個Dr.番黎..
要6年時間!!!
真係""NO PAIN NO GAIN!!!
我自問真係冇咁大既恆心...
所以好想盡快讀番個degree就出黎做野喇..
用黎保障下第時老左都仲有d野同人爭下工~
um...或者我真係要盡地一鋪...
畀心機啦...古倬B*

No comments: