Thursday, April 10

!!YOU SUCK!!

喉嚨又痛..
唔想又病...
加上番學真係好多test assignment project...
搞到每日都冇覺好訓~
仲要成日都見到d我唔想見到既人...
點解最後一個sem都唔放過我??
點解我既校園生活係咁???!!
好忙...算...
因為test project係我讀書既一部份...
但係 勞氣同幫人做功課唔係我學業範圍之內既事!!!
點解有人可以咁厚面皮..
冇做野可以大大聲答::哩part係我做...!!!
然後仲以為自己做得好好..
佢上個星期完全冇做過野!!
所有野都係我地辛辛苦苦捱夜做,,
佢做既野就係扮傻扮傻同扮傻..
瘟豬瘟豬同瘟豬...
好討厭好討厭好討厭!!!
P.S.尋晚舅母生日..
食左好多野..哈*
Happy Birthday!!>3<

No comments: