Wednesday, April 2

Wetland Park* part 1

哩2日無啦啦又落雨 又凍冰冰~
諗番起星期六去左濕地公園..
天氣真係好好~
其實我從來都冇諗過我會去d咁大自然既地方..
只係wendy同paper佢地要o係果度做project..
所以我sin會同寶貝入去玩!!
但係total experience係好開心..好舒服=]
哩個係我誓估唔到既,,,
雖然佢要去到天水圍咁遠...
但係我覺得如果天水圍d居民
可以多d去呼吸下新鮮空氣
欣賞下大自然
應該唔會發生咁多家庭悲劇...
政府同d社工好似好關心佢地咁...
其實入場費可以畀個discount佢地丫~
佢入面有勁勁勁多個展覽廳..
有講濕地的..動物的..世界各地的文化..
真係好多野睇...應有盡有...
學生價$15 仲想點???!
越留o係果度 越想去埋科學館太空館玩~
果日既天氣真係好好~
有太陽 但又好好風=]
動物既display..像真度都幾高~
d虫超核突..上:蜈蚣 下:枯葉螳螂 佢個樣真係好dry,,

上:佢個肚係螢光橙dot柄 下:見佢好呆 所以影佢
哩d係唔同國家d藝術介紹..
哩一part勁好玩..
佢有個電腦畀你揀好多聲音..
例如滴水聲 浪聲 海豚聲 鱷魚聲...
畀你去作曲..
我同paper呀姍笑到PK..
好似仲錄左音tim~

講住咁多sin..
遲d post埋part 2戶外版=]

No comments: