Saturday, August 16

i wanna...=]

星期四放假同寶貝去左好多地方!!
超累的...
朝早去了飲茶~
然後就出了MK逛街..
買了鞋 買了帽 買了襪 寶也買了衫~
要o係一天假期內做哂所有想做既事..
真係好忙!!
逛完之後 join左小芷去探wendy媽媽~
侯bb終於黎到哩個世界luu,,
做媽媽真係好需要勇氣!!
我諗我 真係要搵到個我好愛既男人..
我sin會為佢生仔!!!
希望侯氏一家三口快快樂樂~
不過 我見wendy好似復原得好快..
遲d去你屋企食薑醋=]

之後出番去睇"內衣少女..
我想睇JJ!!!
佢同安志杰哩段最好睇..
因為現實永遠就係咁...
你以為你永遠都係做主導..,
你以為你永遠唔會畀人hurt..
你以為你一定食硬佢...
你通常都係輸果個,,,
同埋JJ最後果段..堅索=]而成套戲最爆炸既...
應該係盧覓雪既性感演出...
雖然佢係肥
但係佢d內衣的確係靚!!

有勁多野想做...
想剪頭髮..電髮..染髮~
想買衫買鞋買裙...
想整指甲..
想做facial~
想睇哂歷年o係書展買既書~
想去旅行...
想變番細食d...=]

P.S.我竟然o係哩間公司做左2個月..
真係估唔到~
希望順利渡過probation...
希望我有能力養起自己~
真係好奢侈既想法呀,,,

No comments: