Friday, August 8

PAID MONEY FOR SHAME??!

我今日貼錢買難受...
我畀$200 搵人寸左自己10mins!!
我真係憤怒!!!!!!!
到底我係去interview...
定係去畀人寸?!
我之前prepare既野..
一句都冇講...真係一隻字都冇!!!
我今日show到既唯一表情..
就只有:::苦笑~
我唔明...
我唔明你扮到咁偉大..
講埋咁多肺腑之言做乜~
如果你覺得我唔符合你既requirement..
你大可以唔見我...
點解要搞咁多野??!
我真係想破口大罵...
只不過 咁樣只會加速我既死亡.,,
算...
我絕望了!!

No comments: